top of page
Η μεθοδός μας

H  μέθοδος διδασκαλίας “Project Based Learning – Eκπαίδευση μέσω Δημιουργικών Εργασιών” σε συνδυασμό με την “Game based Learning – Παιγνιώδης Μάθηση”  αποτελούν τα στρατηγικά μοντέλα μάθησης τα οποία χρησιμοποιούμε στην STEM Robotics Education.

Ο συνδυασμός των παραπάνω μαθησιακών στρατηγικών εκπαίδευσης , αποτελεί ένα διδακτικό μοντέλο που στοχεύει μεταξύ άλλων στην ανάπτυξη κρίσιμων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία και η κριτική σκέψη. Επίσης  ο χρόνος που περνάει το παιδί παίζοντας, είναι χρόνος μάθησης (LEGO Learning Institute, 2002).Περιλαμβάνει βαθύτερη κατανόηση των εννοιών, διεύρυνση της βάσης γνώσεων, βελτίωση της επικοινωνίας και ενίσχυση των διαπροσωπικών / και κοινωνικών δεξιοτήτων, ενίσχυση ηγετικών ικανοτήτων, και αυξημένη δημιουργικότητα.

Στην STEM Robotics Education  δίνουμε έμφαση στις μαθησιακές δραστηριότητες που είναι μακροπρόθεσμες, διαθεματικές – διεπιστημονικές και μαθητοκεντρικές. Η βασική ιδέα της μεθοδολογίας εκπαίδευσης που χρησιμοποιούμε είναι να εμπλακούν οι μαθητές στην επίλυση προβλημάτων πραγματικού χρόνου, ώστε να προκληθεί  το ενδιαφέρον για εποικοδομητική σκέψη πάνω σ’ αυτα. Μέσα από τη δημιουργική εμπλοκή που η διαδικασία προβλέπει, οι μαθητές αποκτούν και εφαρμόζουν νέα γνώση.

Η μεθοδολογία μας χαρακτηρίζεται επίσης από τη δημιουργία ομάδων. Οι ομάδες καθορίσουν τα σχέδια τους. Διακρίνουμε πέντε φάσεις: Συλλογικός Προγραμματισμός, Ενδοομαδικός Προγραμματισμός, Συλλογική Διεξαγωγή Έργου, Παρουσίαση Ομαδικού Έργου, Αξιολόγηση Ομαδικού Έργου.

Κατά την διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές:

-Εμπλέκονται σε δραστηριότητες έρευνας προκειμένου να επιλύσουν ένα πρόβλημα, να απαντήσουν σε μια ερώτηση ή να αντιμετωπίσουν μια   πρόκληση που τους δίνεται.

-Eργάζονται από κοινού για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.

-Αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, ανταλλάσοντας ιδέες, δημιουργώντας και παράγοντας κοινές λύσεις.

-Χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως εργαλείο για να επικοινωνούν με τους άλλους.

-Aναλαμβάνουν ενεργό ρόλο έναντι του  παθητικού ρόλου κατά τη μετάδοση των πληροφοριών από ένα δάσκαλο, ή ένα βιβλίο.

-Επιλέγουν  συνεχώς το πώς θα αποκτήσουν, ή θα χειρίζονται τις πληροφορίες.

-Σκέφτονται ενεργά για τις επιλογές που κάνουν.

-Συμμετέχουν είτε ατομικά είτε ως ομάδα.

bottom of page